Opis
IZKORISTITE POSEBNO PONUDBO:
- 50% POPUSTA (velja do odprodaje zalog),
- BREZPLAČNO E – KNJIGO V NEPRECENLJIVI VREDNOSTI: BRALNA PISMENOST,
- ZRAVEN VAM DODAM ŠE ENO BREZPLAČNO E – KNJIGO: GREMO V ŠOLO.
UČENJE IN POUČEVANJE V PRVIH TREH RAZREDIH
Priročnik za učenje in poučevanje v 1. triadi osnovne šole
Priročnik Učenje in poučevanje v prvih treh razredih je izjemno orodje, ki vsem pedagoškim delavcem in delavkam, ki poučujejo, vzgajajo ali varujejo učence in učenke prve triade, izjemno olajša učni oziroma vzgojni proces. Gre za strokovno delo Alenke Stare, dolgoletne profesorice defektologije, v katerem je združeno le tisto, kar se je skozi pedagoške izkušnje izkazalo kot najboljše, najbolj funkcionalno in najoptimalnejše.
V njem avtorica obravnava pomembne teme, kot so vstop v šolo, proces učenja in poučevanja, razvoj šolarja, grafomotorične spretnosti, branje, pisanje, računanje, učne težave in druga področja, ter podaja preizkušene strategije in napotke, ki olajšajo učni proces učitelju in učencu, ob tem pa se ohrani sproščenost obeh. To učitelju omogoča zadovoljno in nemoteno opravljanje učiteljskega poslanstva, učencu pa veselje do učenja.
Kako in zakaj je nastal ta edinstven priročnik?
Priročnik avtorice Alenke Stare, prof. def., je nastal na podlagi dolgoletnih izkušenj na področju vzgoje in izobraževanja. Avtorica pravi, da se je kot specialna pedagoginja in mama pri svojem delu srečevala s pomanjkanjem ustreznih strategij poučevanja, učnih metod in didaktičnih pripomočkov. Po nekajletni praksi je ugotovila, da ji pridobljeno znanje v času študija ne zadostuje več, sploh pa ne pri reševanju vsakodnevnih izzivov na področju učenja in poučevanja. Zato se je pričela dodatno izobraževati ter razmišljati, kako bi lahko v proces učenja in poučevanja vnesla pozitivne spremembe ter praktične rešitve, s katerimi bi šola postala prijetnejša, prijaznejša, znanje pa bi iz učitelja na učenca prehajalo hitreje ter na bolj razumljiv in primeren način.
Pedagoške strategije in didaktični pripomočki Alenke Stare zagotovo sodijo med orodja, ki ustvarjajo pogoje za kakovostno učenje, hkrati pa poskrbijo za dobro počutje vseh, ki so vpleteni v učni proces. Avtorica tega priročnika se zaveda, da je od uvedbe obveznega šolanja pri nas preteklo že skoraj 250 let in da je na tem področju čas za nežne, a korenite spremembe.
Komu je priročnik Učenje in poučevanje v prvih treh razredih namenjen?
Priročnik Poučevanje in učenje v prvih treh razredih je predvsem namenjen vsem:
- učiteljem in učiteljicam,
- ravnateljem in ravnateljicam,
- svetovalnim delavcem in delavkam,
- specialnim pedagogom in pedagoginjam,
- vzgojiteljem in vzgojiteljicam,
- staršem,
- drugim strokovnim delavcem in delavkam v vzgoji in izobraževanju.
Kaj boste našli v priročniku Učenje in poučevanje v prvih treh razredih?
Na 116 A4-straneh boste poleg več kot 90 ilustracij našli naslednje pomembne vsebine ter nepogrešljiva praktična orodja, povezana z njimi:
- PROCES UČENJA IN POUČEVANJA (ključna sta zgled in vloga pomočnika oziroma opazovalca).
- RAZVOJ POVPREČNEGA 6-LETNIKA (pomembno je poznati razvoj pričakovanih otrokovih spretnosti).
- VSTOP V ŠOLO IN 1. ŠOLSKI DAN (začetek, pričakovanja, šolska pravila, motivacija).
- SPLOŠNA POUČENOST, SAMOSTOJNOST (izkušnje in možnosti, ki so v domačem okolju dane od rojstva).
- GIBALNE SPRETNOSTI (zdravje je bistveno).
- GRAFOMOTORIKA IN PISANJE (ključna je sproščenost pri pisanju).
- BRANJE (najpomembnejša veščina v procesu izobraževanja, temelj za uspešno učenje, bralna pismenost).
- 10-STOPENJSKI MODEL BRALNE PISMENOSTI.
- MATEMATIKA (vsakodnevno, izkustveno, uspeh).
- UČNE TEŽAVE (proces naravnega razvoja, visoka pričakovanja, sodobna družba, različnost med posamezniki).
- PREVERJANJE IN OCENJEVANJE ZNANJA (Gaussova krivulja, različni načini preverjanja znanja).
- POSTOPNO MIŠIČNO SPROŠČANJE (tukaj in zdaj, osredotočenost).
Oglejte si kazalo priročnika
KAZALO
- PROCES UČENJA IN POUČEVANJA
- RAZVOJ POVPREČNEGA 6-LETNIKA
- VSTOP V ŠOLO
Prvi šolski dan
Košara za prvo pomoč - SPLOŠNA POUČENOST, SAMOSTOJNOST
Domača naloga
- GIBALNE SPRETNOSTI
Gibalne vaje za ravnotežje in koordinacijo - GRAFOMOTORIKA IN PISANJE
Hitrost in čitljivost pisanja
Samostojno pisanje - BRANJE
Bralna pismenost
10-stopenjski model bralne pismenosti - MATEMATIKA
Razvrščanje
Primerjanje
Štetje
Številska vrsta do 10
Merjenje, črta, točka, lik, geometrijsko telo
Preglednice in prikazi
Deli celote
Računska operacija
Seštevanje
Odštevanje
Množenje
Deljenje
Enačbe
Besedilne naloge
Stotični kvadrat
Desetiške enote - UČNE TEŽAVE
Splošne učne težave
Specifične učne težave
Pomoč učencem z učnimi težavami - PREVERJANJE IN OCENJEVANJE ZNANJA
Primeri pisnega ocenjevanja znanja - POSTOPNO MIŠIČNO SPROŠČANJE
- VIRI IN LITERATURA
»Vsak drobec znanja, ki ga učenec pridobi sam – vsak problem, ki ga sam reši – postane mnogo bolj njegov, kot bi bil sicer. Dejavnost uma, ki je spodbudila učenčev uspeh, koncentracija misli, potrebnih zanj, in vznemirjenje, ki sledi zmagoslavju, prispevajo k temu, da se dejstva vtisnejo v spomin, kot se ne bi mogla nobena informacija, ki jo je slišal od učitelja ali prebral v učbeniku.« (Herbert Spencer)
Alenka Stare, prof. def.
Življenje je lepo!