Opis
NEKAJ MOJIH “SKRIVNOSTI” O BRANJU
Si tudi vi želite, da bi otroci, učenci RADI brali?
Kaj je s tem narobe?
Vse!!!!!
Zakaj?
Ker je bistvo v tem, da moramo otroke, učence najprej NAUČITI PRAVILNEGA BRANJA Z RAZUMEVANJEM!
Ko to NAREDIMO, smo naredili VSE!
Kako pa to narediti?
Se vam zdi, da je težko, celo nemogoče?
V resnici je popolnoma ENOSTAVNO.
Odnos do knjig, branja se gradi od rojstva naprej.
Tako kot pri vzgoji je tudi pri branju najpomembnejši zgled.
Če bo otrok od rojstva naprej obdan s knjigami, literaturo in ljudmi, ki berejo z veseljem, katerim branje nudi zadovoljstvo. Bo razvil pozitiven odnos do branja. Najverjetneje bo v procesu odraščanja branje tudi njemu nudilo zadovoljstvo.
Ni pa vedno tako.
Zato je naš edini cilj, da ga NAUČIMO PRAVILNEGA BRANJA Z RAZUMEVANJEM.
Branje je najpomembnejša veščina v procesu izobraževanja. Omogoča nam, da se lahko učimo in razvijamo. Bralna pismenost je sposobnost posameznika za uspešen razvoj, svobodo, ozaveščanje in enakost. Omogoča nam razvoj lastnih potencialov in uspešno sodelovanje v družbi. Najvišja stopnja bralne pismenosti pomeni, da posameznik podrobno razume besedilo, katerega vsebina mu je neznana, v njem poišče informacije in ga kritično ovrednoti.
USTREZNA BRALNA PISMENOST POMENI avtomatično prepoznavanje besed. Otrok podrobno razume besedilo, katerega vsebina mu je neznana.
In to mu omogoča učenje!
Da bi dosegli ustrezno bralno pismenost, potrebujemo pravilen pristop k učenju in poučevanju branja. Z ustrezno bralno pismenostjo omogočimo vsem enake možnosti ne glede na njihove psihološke, jezikovne, kulturne, socialne in ekonomske razlike ter druge posebne potrebe.
Hkrati pa preprečimo večino napak in težav, ki nastajajo zaradi neustreznega načina učenja in poučevanja branja.
Odlična novica je, da se zdaj tudi vaši otroci, učenci lahko PRIDRUŽIJO vsem, KI ŽE ZNAJO TEKOČE BRATI IN PREBRANO TUDI RAZUMEJO.
Kako?
S pomočjo delovnega učbenika, ki je edini, v katerem je učenje branja predstavljeno na preprost, pravilen in učinkovit način!
▶️DELOVNI UČBENIK JE NAREJEN TOČNO TAKO, DA VSAK OTROK LAHKO DOSEŽE TEKOČE BRANJE Z RAZUMEVANJEM
Kako?
▶️S pomočjo 116 zabavnih in skrbno načrtovanih strani, ki vas vodijo od začetka do konca učenja branja z razumevanjem.
▶️POHITI IN SI ZAGOTOVI SVOJ IZVOD na spodnji povezavi:
https://alenkastare.si/izdelek/kako-pa-ti-beres-delovni-ucbenik-za-ucenje-in-poucevanje-branja/😀
Še nekaj … danes te čaka popust!😀
🟡KAJ BOSTE NAŠLI V NJEM?
- OSNOVE UČENJA IN POUČEVANJA BRANJA BRANJA (Natančna navodila in vaje za uspešno učenje tekočega branja z razumevanjem.)
- KAKO VEŽEMO ČRKE? (Vaje in navodila za učenje pravilne vezave.)
- KAKO VEZANO BEREMO? (Vaje za vezano branje besed, povedi, besedil.)
- VAJE ZA HITRO PREPOZNAVANJE ČRK
- VAJE ZA VEZAVO ČRK
- VAJE ZA BRANJE
- VAJE ZA RAZUMEVANJE PREBRANEGA
- 50 KRATKIH BESEDIL IN ILUSTRACIJ V VELIKIH TISKANIH ČRKAH (Besedila so pripravljena tako, da jih otrok lahko razume. Vsebujejo znano besedišče za spoznavanje okolja, narave, pojmov …)
- VPRAŠANJA ZA RAZUMEVANJE BREBRANEGA
🔵KOMU JE NAMENJEN?
- OTROKOM
- STARŠEM
- UČITELJEM
- SPECIALNIM PEDAGOGOM
- RAVNATELJEM
- SVETOVALNIM DELAVCEM
- STROKOVNIM DELAVCEM V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU
🟢116 STRANI A4
10 stopenjski model bralne pismenosti:
POSLUŠANJE
Otrok od rojstva naprej razvija veščine, ki pripomorejo k uspešni bralni pismenosti(pravljice, zgodbe).
PRIPOVEDOVANJE
Otroku od rojstva naprej pripovedujemo in ga kasneje ob razvoju govora spodbujamo, da tudi on nam pripoveduje.
POGOVARJANJE
Razvoj pravilnega govora pomembno prispeva k uspešnemu razvoju branja. Zato spodbujajmo govor in se z otrokom veliko pogovarjajmo o vsakdanjih stvareh.
ORIENTACIJA
Razvoj orientacije je pomemben za pravilno sledenje pri učenju branja. Od leve proti desni.
ČRKE
Otrok mora poznati vse črke preden se začne učiti brati. Posamezne črke mora prepoznati takoj.
ANALIZA SLIŠANEGA
Analiza slišanega se vzpostavlja že na prvih treh stopnjah na nezavednem nivoju. Ko usvojimo črke se začnemo učiti analize posameznih besed (glasovi, zlogi, …).
VEZAVA
Branje je vezan proces. Črke med seboj povežemo v celoto.
BRALNA TEHNIKA
Bralno tehniko izurimo do te mere, da je branje tekoče, brez zatikanja.
RAZUMEVANJE PREBRANEGA
Ko so vse stopnje dobro usvojene se začnemo ukvarjati z razumevanjem prebranega. Vsako besedo, poved in besedilo obnovimo.
VREDNOTENJE PREBRANEGA
Vrednotenje prebranih besedil je zadnji in najpomembnejša stopnja bralne pismenosti. Omogoča nam svobodno in samostojno življenje.
Pri učenju in poučevanju branja je potrebno slediti naštetim stopnjam, da smo lahko uspešni. 10 stopenjski model bralne pismenosti je podrobno opisan v priročniku Učenje in poučevanje v prvih treh razredih (www.alenkastare.si).