BLAZINICA ZA SPROŠČANJE

V zadnjem času je v našem življenju veliko preveč stresa, ki se ga največkrat ne zavedamo in ga ne zaznamo. Dolgoročno nam lahko naredi veliko škode. V ta namen smo oblikovali posebno blazinico za sproščanje, ki nam ob redni uporabi lahko zelo koristi pri odpravljanju stresa. S pomočjo blazinice se lažje umirimo, usmerimo našo pozornost in tako na izjemno preprost način pripomoremo k boljšemu počutju. Blazinica je narejena iz mehkega bombaža, polnjenega z rižem.

Blazinica vam je lahko v pomoč pri sproščanju, usmerjanju pozornosti ali kot pripomoček za vaje pozornosti, orientacije, koordinacije oko-roka.  Primerna je za otroke in odrasle tako doma, kakor tudi šoli ali službi.

GIBALNE VAJE ZA POZORNOST IN KONCENTRACIJO

Vaje spodbujajo razvoj usmerjanja in zadrževanja pozornosti, ravnotežja in koordinacije.

Vaje izvajamo ob prijetni, tihi glasbi. Najprej otroku pojasnimo, da bomo izvajali vaje, ki mu bodo pomagale pri vzdrževanju pozornosti in koncentracije ter nadzorovanju lastnih misli. Vaje lahko izvaja tudi doma.

Pokažemo posamezno vajo in mu pomagamo pri izvedbi. Vaje izvajamo skupaj z otrokom, da nas lahko posnema. Izvajamo jih počasi in med izvajanjem vaj opisujemo, kaj delamo. Izvajamo jih vsak dan.

Otrok stoji vzravnano na omejeni podlagi (30 x 30 cm), stopala so poravnava z razmakom 10 cm. S tem otroka usmerimo na določeno polje, da lažje vzdržuje položaj in se med vajami ne premika po prostoru. Namesto omenjene podlage lahko s kredo obrišemo njegova stopala. Na glavi ima blazinico cca 10 x 10 cm. Cilj je, da med izvajanjem vaj blazinico obdrži na glavi. Vsako vajo izvajamo 10 sekund (v mislih po tihem štejemo do 10).

  1. Obrne glavo v levo. Telo se ne premika. Ramena so pri miru. Obrne glavo v desno. Ponovi 3x.
  2. Ramena dvigne visoko do ušes. Ponovi 3x.
  3. Z rameni zaokroži naprej/nazaj. Ponovi 3x.
  4. Roki sklene pred seboj, s komolci jih prisloni na bok in ujame blazinico. Blazinico položi spet na glavo. Ponovi 3 x.
  5. Roki sklene za hrbtom in ujame blazinico s premikom glave nazaj. Blazinico položi spet na glavo. Ponovi 3 x.
  6. Stoji na levi/desni nogi. Ponovi 3x.
  7. Dvigne levo nogo. S sklenjenimi rokami prime pod koleno in nogo potegne k sebi.
    Enako ponovi z desno nogo. Ponovi 3x.
  8. Stopalo leve noge prisloni na notranjo stran stegna desne noge nad koleno. Enako ponovi z desno nogo. Ponovi 3x.
  9. Za hrbtom prime stopalo desne noge. Za hrbtom prime stopalo leve noge. Ponovi 3x.
  10. Stoji na konicah nožnih prstov, roke so iztegnjene nad glavo. Ponovi 3x.

Vaje z blazinico: 

  • blazinico držimo v rokah in jo preprosto »mečkamo«, s tem lažje usmerimo našo pozornost in smo bolj umirjeni (v šoli, med gledanjem televizije, poslušanjem, seminarjem …),
  • uporabimo jo za umirjanje, tako da našo pozornost (naše misli) usmerimo zgolj na mečkanje blazinice, tako da jo opazujemo (kako se premika, kakšne oblike, barve je …),
  • blazinico prelagamo iz roke v roko, mečemo iz roke v roko, vržemo in ujamemo z eno roko,
  • blazinico si podajamo (ob tem lahko štejemo, vadimo večkratnike, črke, abecedo …),
  • položimo jo na sredino glave (teme) in jo s premikom glave naprej/nazaj spustimo tako, da jo ujamemo v dlani,
  • lahko jo uporabimo kot »grelno blazinico«, tako da jo pogrejemo in položimo na določen predel telesa.

Popolnoma enostavna, ekološka, mehka, prijetna, a vendar izjemna, saj nosi nasmeh na naša lica. Odličen pripomoček za sproščanje v vsakem trenutku. Lahko jo ponudite otroku, da ga vsaj za trenutek odvrnete od telefona. Tudi v avtu, ko čakate v koloni, jo lahko vzamete v roke namesto telefona.